Onze website maakt gebruik van cookies en technieken om uw ervaring te personaliseren en verbeteren. Wij ranken bedrijven van dewelke deze site compensatie verkrijgt en beheren zelf geen datingsites Meer informatie

Match4me: Dating voor hoger opgeleide singles (HBO/WO)

Maurits Walters Door Maurits Walters Laatste update :

Match4Me is een van de meest ervaren online datingsite voor hoger opgeleide singles (HBO/W). Zo is deze site al sinds 2002 actief en gericht op deze doelgroep. Zo biedt Match4Me al sindsdien aan vele hoog opgeleide singles de oplossing om in contact te komen met serieuze singles die al direct aan je zoekcriterium voldoen: Een hoog opleidingsniveau. Daarnaast is dit ook een zeer betrouwbare dating site dat tevens beschikt over het "keurmerk veilig daten" en het certificaat "Thuiswinkel Waarborg". Bovendien zijn er dagelijks vele nieuwe inschrijvingen van serieuze singles en gebruiken ze leuke "quiz spel" waardoor je sneller in contact komt met mensen die op dezelfde golflengte zitten.

Voor hoger opgeleiden singles is Match 4 Me de ideale site om gratis kennis te maken met duizenden gelijkgestemde. Want als gratis-lid mag je geheel kosteloos jouw eigen profiel plus 5 foto's toevoegen en een eigen zoekprofiel samenstellen. Daarnaast heb je onbeperkt toegang tot alle gebruikers en kun je dagelijks 10 gratis interesse berichten versturen en onbeperkt reageren op berichten van andere leden met een volledig lidmaatschap. Dus pas jij als serieuze single binnen deze doelgroep? Profiteer dan vrijblijvend van deze speciale kennismakingsactie voor nieuwe gebruikers die opzoek zijn naar een langdurige duurzame relatie.

Match4me in het kort

Logo of Match4me
Match4me
Match4me
Match4me

Wat kost Match4me?

Prijzenoverzicht

PeriodePrijsPer maand Voordeel
1 maand€24,95€24,950
3 maanden€49,95€16,6516
6 maanden€74,95€12,4925
88%

Match4me Ervaringen & Beoordelingen

9.0
88%
212 reviews

Reviews kunnen alleen door geregistreerde match4me gebruikers worden toegevoegd. Alle recensies worden door ons gecontroleerd. Zie ook onze beoordelingsrichtlijnen voor je iets plaatst

Kwaliteit profielen
9 / 10
Betrouwbaarheid
9 / 10
Functionaliteiten
9 / 10
Klantenservice
9 / 10

Top beoordelingen

Wesley Gal beoordeelde Match4me
14 Oct 2019
60%
Ik raad Match4me niet aan

Waarom perse hoogopgeleid zijn?

Ik vind dat Match4me maar een flutsite! Waarom moet je hiervoor perse hoogopgeleid zijn? Studie niveau zegt niet altijd alles over een persoon toch? Ik ben zelf een vrij slimme jongen maar ben gestopt met mijn opleiding omdat ik werkmogelijkheden zag.